måndag

fan fan fan, typiskt!
Så fort jag ropar hej över att jag mår bra så smyger sig kramperna på. Min mage har varit trög ovh gasig nu ett par dagar. Jag tror faktiskt det är bättre idag men vågar inte ropa än.
 
Mitt medlemskap i mag och tarm förbundet hade gått ut på något konstigt sätt, så nu har jag skrivit in mig igen och ser fram emot att träffa dom och prata om mina ideér. Jag går och spånar och tänker en hel del nu och tror det skulle bli väldigt bra. Men samtidigt är jag rädd att starta något som jag inte kan fortsätta med? Jag vill inte ta på mig för mycket. Men jag vill inget mer än att hjälpa andra som vet vad jag går igenom.
 
 

Kommentarer
Helena säger:

Vad ger ett medlemskap i mag-och-tarmförbundet?
Funderar på att gå med, har läst att det även ibland finns stöd för anhöriga där, stämmer det?

Svar: Du får hemskickat en tidning gjord av förbundet där du kan få läsa om andra människor, tips och liknande saker. Absolut stöd för anhöriga finns, när jag var yngre så var jag och båda mina föräldrar ofta på föreläsningar där anhöriga fick svar på sina frågor. Så det tycker jag absolut du ska göra :) Vart bor du och vad har du för sjukdom om jag får fråga, eller är du en anhörig :)
newlifestyle.blogg.se

2012-09-24 | 22:28:09
Helena säger:

Jag har Crohns. Bor i mitten av landet :)
Tänkte dock på min älskade sambo också, som stått ut med att jag mått dåligt en längre tid nu (4-5 månader).

2012-09-26 | 15:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback