Home

Jag hade mitt längsta skov någonsin för bara en månad sen, tre veckor. Skovet hade då hållt på i 5 månader. Min kropp orkade inte mer, min själ var trött ja hela jag var ut pumpad. Då bodde jag mitt i centrala Stockholm och jobbade även mitt i smeten. Stressen i staden tog ut sin rätt på mig. Jag klarade inte av att jobba, leva eller ens andas utan att stressa sönder min kropp och framför allt min mage. Jag tog då det beslutet att flytta hem till min hemstad, en lagom stor stad med både lugnet och en livligare sida av stan. Sen idag slog det mig att jag mått bra ända sen jag kom hem. Min mage är lugnare och jag som person är mer lugn och sansad. Även fast det hänt otroligt mycket och jag har haft fullt upp så har jag mått väldigt bra. Jag tror det är en trygghet som jag behöver.

Kommentarer
Jagochminmage säger:

Vad glad jag blir att höra att du mår bättre! :-) underbart!!

Svar: Tack fina du
newlifestyle.blogg.se

2012-09-21 | 06:52:20
Bloggadress: http://jagochminmage.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback