dåligt skämt

Ibland känns allt som en grymt elakt skämt emot mig, det slår aldrig fel. VARJE gång jag mår bättre och talar om det för folk runt omkring mig då ska jag bli dålig igen. Jag är absolut inte så dålig som jag var för ett par månader sen men min mage har strulat lite nu ett par dagar och det är så frustrerande.
 
Men jag ska vara och är jävligt tacksam för att jag fick en hel dag igår på stan med mina vänner, samt en mysig middag på kvällen utan att må dåligt så det ger mig energi för att se framåt istället för att sura ihop.
 
Hur mår ni? Tänkte kolla med er om ni har några hälsokurer när ni börjar må dåligt?
Jag har inga sådär speciella, undviker hårdsmält mat, stark mat och pasta. Dricker mycket blåbärssoppa och yoghurt, inte allt så bra men det är vad jag brukar få i mig.
Men läste att en annan tjej drack tomatjucie, vad har ni för knep?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback