Beslut

Jag har efter ett långt skov jobbat mig uppåt och tagit viktiga beslut dom gynnat min hälsa. Jag har rensat ut bland dåliga relationer och raderat ett par vänner ur mitt liv. Jag har flyttat från en stressig huvudstad till mitt riktiga hem. Jag har mått så jävla dåligt men tror att jag kommit upp ur allt det och mår bättre, peppar peppar!! Jag har funderat väldigt länge på ett projekt som rör oss kronisk sjuka. Hur man kan bygga upp ett slags trygghets nätverk, ett nätverk som stöttar oss och lugnar oss. Jag ska på möte i Uppsala med riksförbundet för mag och tarm i slutet av månaden. Det är riktigt spännande. Jag är så tacksam för det stöd jag funnit över internet hos folk som lider av samma sjukdom som mig.

Kommentarer
sofia säger:

Jag blir väldigt glad av att läsa det här. Att du har tagit tag i din egen lycka och rensat bort relationer som inte gynnar dig och flyttat till ett bättre ställe för dig. Jag tycker också att ditt projekt låter riktigt spännande :)

2012-09-23 | 10:07:45
Bloggadress: http://storyofsofia.blogg.se/
sofia säger:

Jag blir väldigt glad av att läsa det här. Att du har tagit tag i din egen lycka och rensat bort relationer som inte gynnar dig och flyttat till ett bättre ställe för dig. Jag tycker också att ditt projekt låter riktigt spännande :)

Svar: Ja jag är faktsitk glad för min egna skull att jag gjorde det. Förut har jag alltid brytt mig mer om andra än mig själv även dom som skadat mig. Så nu har jag bara sånna jag mår bra runt och som är måna om mig. Och flytten är det bästa jag gjort :)
Ja mitt projekt är jag så sugen på att få dra igång. Är du medlem i mag och tarm?
newlifestyle.blogg.se

2012-09-23 | 10:07:46
Bloggadress: http://storyofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback