ok day

Idag är en ok dag, jag har feber och ont både i halsen och i lederna och lite i magen men det är en helt okej dag. Jag har inte kunnat göra någonting pga av febern men resten känns helt okej. Jag hoppas jag vaknar imorgon utan feber så jag kan få känna mig lite fräschare. Just nu känner jag mig som en ner svettad trasa.

Jag hittade en bok idag, en bok som jag skrev första gången jag blev inskriven på sjukhuset. Jag läste sida efter sida och jag grät. Jag vill verkligen rekomendera er alla att ha en bok ni skriver i vid sjukhusbesök, inskrivningar eller när ni känner för att skriva saker som är hemliga och som ni alltid vill ha med er.

Den här boken kommer jag skydda och ta med mig länge.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback