feber

Jag fick feber förra veckan på tisdagen och kände att det var en förkylning, jag hade feber ända till lördagen.
Söndagen var jag super pigg och feberfri. I måndags vaknade jag med sån super energi konstigt nog då magen och lederna varit dåliga länge nu. Men jag kände mig som världens power lady. Jag drog till gymmet och tränade en timma. Sen så åkte jag och firade min farmor som fyllde år. Sen åkte jag hem och vad händer?
 
Jag tvär slocknar i soffan för jag mår så jävla dåligt, magen krampade varje led var öm och när jag vaknade så tog jag tempen som nu låg på 39,5.
 
Jag pratade med en skäterska på 1177 och berättade läget och hon sa att det kan ju vara en influensa men att det var konstigt att jag varken var snorig eller led av halsont. Jag berättade läget kring min chron och hon sa att det kan röra sig om infektion. Är jag inte bättre ikväll så ska jag ringa om akut tid imorgon.
Jag har inte bloggat på länge och igår försökte jag med kunde inte ens stå upp eller hålla ögonen öppna så jag log mest hela dagen.
 
Hela jag känner mig mör, trött och utmattad till max.
 
 
 

Kommentarer
Jagochminmage säger:

Usch och fy för feber! Krya på dig!

2012-11-13 | 17:01:30
Bloggadress: http://jagochminmage.wordpress.com
Enmasmage säger:

Usch! Hoppas du kryar på dig!
Hoppas du känner dig bättre. Kram

2012-11-16 | 13:07:10
Bloggadress: http://emmasmage.wordpress.com
maria säger:

Krya på dig! Hoppas du mår bättre redan nu.Kram!

2012-11-20 | 23:01:06
Bloggadress: http://sparklinghorses.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback