unga magar

 
wow jag har nu läst ut kanalen tidningen och även sidorna för ungodmar, "unga magar" och det var ett reportage om att finna stöd hos andra sjuka genom bloggar.
 
Detta är exakt det jag har pratat om och även filar på ett projekt kring detta. Jag vart riktigt glad av det här och insåg att hur viktiga ni alla är för alla som läser era bloggar.
Jag vet ju själv hur era kommentarer kan rädda hela min dag, och ge mig ett stöd som ingen annan kan.
 
Jag tycker det är så jävla härligt att alla kan vara så öppna, ärliga och dystra om det så behövs. för vi andra förstår. Vi förstår varandra.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Jagochminmage säger:

När fick du din tidning? Nu har posten varit här idag och jag har fortfarande inte fått den :( får hoppas på morgondagen! :)
Tänker på dig idag med förberedelserna inför din koloskopi! Puss och kram!!

Svar: Jag fick den i förrigår (tisdag). Har du inte fått den? vafan rent ut sagt förstår att du är nyfiken. Hoppas du får den innan helgen. Du gjorde ett riktigt bra jobb :) Hela min familj har läst den nu ;)
Tusen tack, har precis duckit första omgången av pricoprep så ´håller tummarna.

Puss kram
newlifestyle.blogg.se

2012-12-06 | 10:33:06
Bloggadress: http://jagochminmage.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback