trött

Man tror man är bättre, att man mår bättre. Att man orkar mera och att energin är påfylld. Man tror att man mår så bra man någonsin kunnat. Att man mår precis som en frisk människa.
 
Sen kommer kroppen ikapp en fast en man lagt i en högre växel. Tröttheten, illamåendet och smärtan. Som går upp och ner men som smyger och blir värre.
 
Idag åkte jag hem från jobbet för det fanns den möjligheten. Jag förlorar ju pengar på det men jag orkade inte, jag hade ont. var förbannat trött och har åkt på en förkylning också.
Jag har ändå jobbat 32 timmar denna vecka så kände att pengarna inte spelade någon roll just idag, min hälsa går först så är det bara.
 
Men nu när kroppen har hunnit ikapp mig är jag tröttare än på länge.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback