söndag

Hoppas ni alla haft en trevlig helg.
Jag har jobbat, vilket resulterat i att jag varit riktigt trött och inte orkat titta åt datorn.
 
Men idag är jag piggare vilket känns väldigt skönt. Mina föräldrar sa det också att jag ser mycket piggare och gladare ut idag än tidigare dagar denna vecka.
 
Imorgon ska jag till sjukhuset och be om en kopia på min sjukjournal, samt få recept på pre clysma. Eftersom jag förmodligen ska behöva vänta ett par månader på Humira vilket för mig är ett jävla skämt. Så tänker jag be om något extra utöver min mecicin jag tar idag. Sen tänker jag eftersom jag är inflammerad från ändtarmen och 28 cm upp så kan ju pre clysma hjälpa en del. Håller tummarna.
 
 

Kommentarer
Genus säger:

Hoppas du blir bättre snart! Har försökt att vila under helgen inför ny arbetsvecka men får nu känslan att det inte räcker.Hälsningar!

2012-12-16 | 20:06:44
Bloggadress: http://fyratassarvidminsida.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback