snowing

Har precis tagit mig ut i snöstormen för att ta mig till apoteket för att hämta ut upplösnings pulvret som jag ska dricka imorgon inför fredagen koloskopi. Har glömt namnet på det och orkar inte röra mig från sängen för att kolla vad det heter. Men ni vet vad jag menar, tarmsköljningsmedlet :)
 
Magen värker och huvudet ska vi inte tala om, börjar sakta få tillbaka feber vilket inte alls är välkommet.
Jag måste försöka få i mig lite mat idag så jag piggnar till.
 
Det är faktiskt rätt skönt att det är snökaos ute, jag har en andledning att bara mysa i sängen med värmekuddar och filtar. Jag kan ta det lugnt utan att må dåligt över det.
 
Hur ser det ut hos er, är ni nerbäddade i soffan med en kopp te och TAR DET LUGNT.
vi alla behöver det ibland och vi får aldrig glömma att det ör okej att inte göra något.
 
PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback