Kanalen

Idag kom det nya numret utav tidningen kanalen.
Alla som är medlemmar i mag och tarmförbundet får den här tidningen. Är ni medlemmar?
 
Jag har fastnat för artikeln på sida 24 "Hjälp, mitt barn är sjukt!"
Jag tänker ofta att ingen i min familj förstår hur jag mår, att dom inte kan tänka sig in i min situation. Men sen så vet jag att jag bara behöver säga om vi är ute - Jag måste på toaletten och vi är vid en toalett.
Jag hinner knappt innanför dörren efter ett läkar besök och mamma ställer tusen frågor och vill diskutera.
 
Jag förstår att dom inte kan veta och förstå hur jag mår och hur jag känner, men dom gör allt dom kan. Det betyder otorligt mycket för mig och just därför gilla jag den här artikeln.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback