juldagen

Hade en underbar dag igår omringad av min fina familj.
Julen går fort och nu är den över.
 
Jag åt allt igår, godis mat läsk allt allt. och visst lite ont har jag idag men det var så bra igår allting så det tar jag. Jag visste om att det kunde bli såhär så jag får ta smällen.
Det kunde vara värre så ska faktiskt inte klaga.
 
 
Det som är värst för mig är just nu lederna, dom värker väldigt ofta mer eller mindre.
Fick dock ett samtal från min läkare i fredags. Han hade kollat igenom bilderna från min koloskopi och min röntgen och det är en aktiv inflammation i tjocktarmen som vi måste ta itu med och jag ber och hoppas och håller alla tummar att jag får humira nu nu nu fort ska det gå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback