jobb jobb

Jag har börjat jobba denna vecka, har bara arbetat 4 timmar mån - ons och 5 timmar idag.
Jag är glad och lättad över att det är korta pass då jag inte skulle orka längre. Bara dessa timmar har kört slut på mig, jag står och går ständigt i jobbet och det tär på en.
 
Mina ben är slut, mitt huvud är slut och vi ska inte prata om magen.
 
Ville bara tala om för er att det är därför jag bloggar så dåligt. Försöker vila upp mig på kvällarna.
Men imorgon är jag ledig och då blir det inga ansträgningar.
 

Kommentarer
Jagochminmage säger:

Vad skönt att du fått jobb så du slipper oroa dig över det. Var försiktig och ta hand om dig bara! Kram! <3

2012-12-13 | 22:24:51
Bloggadress: http://jagochminmage.wordpress.com
Genus säger:

Jag avslutar snart min 2:a jobbvecka. Känner mig lika som du helt slutkörd. Måndag tisdag går någorlunda sen blir det bara värre. Känner inte alls att jag kan vila mig på kvällarna, även om jag inte gör annat än att sova förutom jobbet. Tröttheten verkar på något sätt samla på sig i kroppen.

Trots detta är jag oerhört glad att jobba igen, och tacksam för att jag orkar med, även om det känns tungt just nu.

Hoppas du får lite vila du också.

2012-12-14 | 13:15:11
Bloggadress: http://fyratassarvidminsida.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback