hobby

När man mår dåligt och man inte längre vet vad man behöver göra för att hålla sitt humör och sin energi uppe så tror i alla fall jag att det är otroligt viktigt att man har något som man gillar, något att sysselsätta sig med. Jag själv har ju börjat gilla att hänga på gymmet, dock går det ju inte alltid att vara där när man mår dåligt.
 
Men det finns massa med andra saker, jag försöker själv hitta någon ny hobby av något slag. Jag har ju förstås skrivningen, det är något jag håller hårt om. Jag älskar att skriva, både öppet och mer privat. I bloggen men även på vita papper som jag sen gömmer.  Det känns så otroligt viktigt för mig att få skriva av mig om allt jag känner. Att få dela med mig utav smärta, drömmar lycka förakt allt jag känner.
 
Annars är jag rädd att det byggs upp inom mig och att jag en dag inte kommer klara mer.
 
Vad gör ni?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback