förlåt igen

förlåt för att jag inte skrivit.
Men just nu är det dåligt, riktigt dåligt.
 
Jag har mått dåligt ett bra tag nu, men ändå haft ett par stunder där jag mår bra.
Nu är det inga sånna stunder kvar, jag kan inte riktigt leva det livet jag kunde för bara 1 månad sen.
 
Jag ska förhoppningsvis få Humira nu vilket känns bra men samtidigt jobbigt.
 
Jag ska på koloskopi på fredag, vaccination måndag magnetröntgen tisdag vaccination torsdag.
 
Jag ville bara säga att jag läser era bloggar och lider och ler med er, jag orkar läsa men inte kommentera men jag finns kvar och ni ger mig styrka.
 
 

Kommentarer
Jagochminmage säger:

Jag håller tummarna att du får må bättre snart! Massa kramar! <3

2012-12-03 | 19:27:59
Bloggadress: http://jagochminmage.wordpress.com
maria säger:

Men inte ska du be om ursäkt för någonting. Jag hoppas du får vård som fungerar för dig snarast. Vi här 'ute' vet hur hemskt det är att vara helt nedgången av Crohns, så om du behöver avreagera dig eller behöver stöd så finns vi här. Stor kram! /Maria

2012-12-03 | 21:51:38
Bloggadress: http://sparklinghorses.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback