on the move

Jag sitter och filar lite på det här projektet jag håller på och vill starta upp. Det är väldigt viktigt för mig att det här kommer ut som ett förslag bland oss alla som lider av den här sjukdomen då alla i alla åldrar behöver stöd. MEN jag tror faktiskt att det är extra viktigt att dom yngre får veta att det är oke. Okej att må dåligt, okej att söka efter stöd, okej att säga ifrån, okej att faktiskt få leva inom dom gränserna som chron ger oss.
 
Jag har sagt det förut men säger det gärna igen, tack.
Till er som jag hittat online, och ni som hittar mig. Jag tror att man finner inte det här stöder hos folk som inte vet vad man går igenom. precis som jag som mag och tarm patient inte vet vad en njur patient går igenom, eller en cancer patient. MEN vi alla behöver ett stöd, en slags förståelse som vi endast kommer finna hos personer som går igenom samma sak.
 
Ni är en jätte stor inspiration till mig och mina ideér och planer kring detta projekt och tro mig ni kommer få ta del av det så fort jag får igång det.
 
TACK

Kommentarer
Emmasmage säger:

Fick mejlet nu att du svarat på min @gamla@ blogg hihi! Jag skaffade en ny blogg dör jag skriver om min crohns och IBS. Jag har inte glömt din blogg verkligen inte :) det gör inget den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;) kul att du är tillbaka Emma, fint namn förresten :D
Kramar Emma

Svar: åh vad kul att du såg det så att jag i min tur få se och följa din blogg :)
newlifestyle.blogg.se

2012-11-07 | 20:35:45
Bloggadress: http://emmasmage.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback